Apartamenty KOTELBA

34-405 Białka Tatrzańska, ul. Środkowa 284
(Average 0 of 0 Ratings)

Apartamenty KOTELBA położone w cichej, malowniczej okolicy, w dolinie rzeki Białki.
Blisko stąd do wyciągów i doskonałych tras narciarskich na Kotelnicy i Kaniówce, nieopodal znajdują się Termy Bania, nieco dalej – Termy Bukovina, Ośrodek Jeździecki inne atrakcyjne miejsca zapewniające świetną zabawę, wypoczynek i wspomnienia.
Ze względu na doskonałe położenie, obiekt jest znakomitą bazą do wypraw, zarówno w okoliczne góry, jak i w niedalekie Pieniny czy Tatry, gwarantując wspaniały wypoczynek o każdej porze roku.

ADRES

Białka Tatrzańska, ul. Środkowa 284D

TELEFON

18 264 17 00 lub 722 262 262

 

Nasze informacje o apartamentach KOTELBA

  • Duży i wygodny parking
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających sięna wózku inwalidzkim
  • Pokój dedykowany osobom z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się nawózku inwalidzkim
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Przed obiektem znajduje się duży parking nie posiadający jednak wyznaczonego miejsca dostosowanego dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Miejsca te znajdują się w pobliżu wejścia głównego do budynku. Nawierzchnia zatoczek parkingowych oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym (ścieżki dotykowe i urządzenia głosowe). Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający poruszania się osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektujest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Aby wejść do budynku, osoba poruszająca się na wózki inwalidzkim musi pokonać podjazd wys. powyżej 50 cm o nachyleniu 6 %. Pochylnia posiada poręczę, posiada 2 biegi. Nawierzchnia pochylni wyłożona jest terakotą zewnętrzną antypoślizgową.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne niestety nie jest prawidłowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja nieposiada odcinka lady o wysokości do 90 cm oraz nie posiada podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, orazpokoju zabaw dla dzieci. Obiekt nie jest wyposażony jest w windę, pokój dedykowany osobom z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze. Schody wyposażone są w dwustronne poręcze,stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową, ale nie posiadają kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi stopni. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną dla osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomieco podłoga łazienki. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie nie znajduje się dodatkowa toaleta ogólnodostępna, przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brakuje mu tylko odpowiednio przystosowanej recepcji). W obiekcie jest1 jednostka mieszkalna, która spełnia zalecenia. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij