Hotel Activa Muszyna

Złockie 78, 33-370 Muszyna
(Average 0 of 0 Ratings)

Hotel Activa leży na szlaku 7 Dolin pomiędzy Jaworzyną Krynicką a Wierchomlą, w Dolinie Popradu, w miejscowości uzdrowiskowej Złockie w Muszynie, w pobliżu Krynicy Zdrój. Przyjazna atmosfera, profesjonalna obsługa, smaczna polska kuchnia oraz szereg udogodnień i atrakcji pozwoli Państwu spędzić miło zarówno weekend jak i wczasy z dzieckiem. Zapewniamy noclegi w Muszynie w komfortowych pokojach jedno i dwuosobowych oraz apartamentach z możliwością dostawki dla dziecka. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, kawiarnia, activ.club, strefa SPA, pokój zabaw. Na terenie posesji bezpłatny monitorowany parking oraz plac zabaw z ogrodem.

ADRES:

Złockie 78, 33-370 Muszyna

TELEFON

18 471-80-20

 

Nasze informacje o Hotelu Activa

  • Ilość miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami: 1
  • Łatwe poruszanie się na wózku inwalidzkim
  • Windy spełniają zalecane standardy
  • Hotel posiada 4 jednostki mieszkalne dla osób z niepełnosprawnościami
  • Ceny za osobodobę od 90zł

1. Plac przed obiektem, parking i wjazd
Przed obiektem znajduje się 1 miejsce oznaczone i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Parking jest prostopadły do drogi, a miejsce spełnia zalecane parametry (szerokość 3,6 m, długość 5 m). Miejsce to znajduje się w odległości około 3 m od wejścia głównego do budynku, a nawierzchnia zatoczki oraz chodnika również spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym (sygnalizacji wzrokowej oraz dźwiękowej). Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

2. Wejście do budynku
Wejście do obiektujest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, jednakże nie jest to wejście główne. Powierzchnia chodnika przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Nie trzeba pokonywać podjazdu ani rampy.

3. Recepcja i hall główny
Stanowisko recepcyjne nie jest prawidłowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja posiada odcinek lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm, ale nie ma pod nim podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

4. Komunikacja pozioma i pionowa
Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, salonu masażu, sal konferencyjnych, kręgielni, bilardu, oraz Activ Clubu. Obiekt wyposażony jest w windy, które w większości spełniają zalecane standardy.Posiadają one informację głosową i oznakowania dla osób niewidomych. Obiekt posiada także zgodny z parametrami i działający podnośnik schodowy ukośny. Schody wyposażone są w obustronne poręcze, a stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

5. Jednostki mieszkalne
Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokoje są przestronne, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Włączniki światła, telefon i sterowanie telewizorem dostępne są z lóżka. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie o 3 cm wyżej ponad poziompodłogi łazienki, jednakże nie wpływa to znacznie na dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.
6. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych
Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie znajdują się dodatkowo 2 toalety ogólnodostępne, przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Dostępne jest także otoczenie obiektu, a więc ogród, altana i plac zabaw da dzieci.
7. Podsumowanie
Ośrodek jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brakuje mu tylko odpowiednio przystosowanej recepcji). W obiekcie są 4 jednostki mieszkalne, które spełniają zalecenia, co jest rzadką sytuacją. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij