Hotel Bachledówka

Czerwienne - Bachledówka 353 34-407 Ciche
(Average 0 of 0 Ratings)
fot1Trzygwiazdkowy Hotel & Spa Bachledówka to miejsce wyjątkowe na Podhalu. Hotel położony jest na rozległej działce widokowej (ok. 1000 m n.p.m.), z której można podziwiać rozciągającą się na południu panoramę polskich oraz słowackich Tatr, a w kierunku północnym – Gorce z Turbaczem, na zachodzie zaś Babią Górę i Pilsko.
Biskość stolicy Tatr (ok. 12 km), a także Bukowiny, Białki Tatrzańskiej oraz szlaków turystycznych TPN to niewątpliwe atuty położenia Bachledówki. To miejsce idealne do odpoczynku i relaksu wśród nieskażonej górskiej przyrody oraz malowniczych krajobrazów Podhala i Tatr.Hotel & Spa Bachledówka to obiekt o niespotykanej na Podhalu architekturze – nowoczesnej, choć nawiązującej do stylu góralskiego. Inspirowane podhalańską tradycją i kulturą regionu, eleganckie i starannie wykończone wnętrza tworzą przytulny i nastrojowy klimat, a poranna kawa czy romatyczna kolacja na przestronnym hotelowym tarasie z widokiem na Tatry, Gorce i Beskidy pozwoli na niezapomniane chwile odpoczynku i relaksu.
Hotel został zaprojektowany z myślą o stworzeniu wyjątkowej przestrzeni dla turystów i biznesmenów. To wymarzone miejsce na rodzinne wakacje oraz organizację wszelkiego rodzaju imprez, szkoleń czy konferencji.

ADRES

Czerwienne – Bachledówka 353, 34-407 Ciche

TELEFON

18 26 58 178

 

Nasze informacje o Hotelu BACHLEDÓWKA

  • Duży i wygodny parking
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Stanowisko recepcyjne nie jest prawidłowo dostosowane do potrzeb poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Winda w większości spełnia zalecane standardy
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dedykowaną i dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Parking przed obiektem jest duży i przestronny. Najbliższe miejsce parkingowe znajduje się w odległości około 3 m od wejścia do obiektu. Nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami. Stanowiska parkingowe są ustawione prostopadle do drogi. Nawierzchnia zatoczki oraz chodnika spełnia żądane parametry. Parking pozbawiony jest barier dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.  Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidzącym i niedowidzącym.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim.Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym, które jest na poziomie placu przed obiektem. Nie trzeba pokonywać podjazdu ani rampy.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne nie jest prawidłowo dostosowane do potrzeb poruszających się na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm oraz podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, salonu masażu, sauny, klubu nocnego oraz tarasu widokowego. Obiekt wyposażony jest w windę, spełniającą zalecane standardydotyczące wielkości, lecz nie posiadającej informacji głosowej i oznaczeń dla osób niewidomych. Schody wyposażone są w obustronne poręcze oraz posiadają powierzchnię antypoślizgową. Schody posiadają kontrastowe oznaczenia wzdłuż krawędzi. Korytarze, hall głównynie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dedykowaną i dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest kabinę prysznicową. Kabina prysznicowa to kabina niezamknięta, nie posiada siedzenia zamontowanego w ścianie,posiada natomiast krzesło plastikowe, poręcz oraz odpowiednio zamocowaną baterię i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brakuje mu jedynie odpowiednio przystosowanej recepcji. Obiektowi brakuje także pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij