Hotel BESKID – Nowy Sącz

33-300 Nowy Sącz, Limanowskiego 1
(Average 0 of 0 Ratings)

Hotel Beskid**** to komfortowy, nowo zmodernizowany 4 gwiazdkowy obiekt usytuowany w samym centrum miasta. Jest on doskonałym miejscem na odpoczynek, przystanek w podróży służbowej czy pobyt biznes to również wyśmienita baza wypadowa dla okolicznych atrakcji, jak również luksusowe Spa wykorzystujące dobrodziejstwa naszej okolicy oraz Kręgielnia z 3 torami.

Oferujemy 72 pokoje w tym: pokoje standardowe, o podwyższonym standardzie oraz 5 apartamentów Superior. W każdym z naszych pokoi znajduje się łazienka, minibar, telewizor, radio, telefon i darmowy bezprzewodowy internet. Ponadto z każdego pokoju rozciąga się niezwykły widok na Beskidy.

W  ciepłych wnętrzach restauracji Beskid goście mogą… rozpocząć swoją dzień od świeżo parzonej kawy z najlepszych ziaren i zdrowego podanego z uśmiechem śniadania. Na kolejne posiłki proponujemy specjalności kuchni współczesnej, staropolskiej a przede wszystkim regionalnej.

ADRES

Limanowskiego 1

33-300 Nowy Sącz

TELEFON

Tel: +48 (18) 440 4000

Faks: +48 (18) 443 5144

 

Nasze informacje o Hotelu BESKID

  • Duży i wygodny parking
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Winda w większości spełnia zalecane standardy
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dedykowaną i dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Parking przed obiektem jest duży i przestronny. Najbliższe miejsce parkingowe znajduje się w odległości około 2 m od wejścia do obiektu. Nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami. Stanowiska parkingowe są ustawione ukośnie do drogi. Nawierzchnia zatoczki oraz chodnika spełnia żądane parametry. Parking pozbawiony jest barier dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.  Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Pomiędzy parkingiem a chodnikiem prowadzącym do obiektu występuje zmiana faktury nawierzchni.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim.Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym, które jest na poziomie placu przed obiektem. Nie trzeba pokonywać podjazdu ani rampy.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest prawidłowo dostosowane do potrzeb poruszających się na wózku inwalidzkim. Recepcja posiada ladę o wysokości nie wyższej niż 90 cm oraz podjazd dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, salonu masażu, groty solnej, sauny suchej i parowej oraz kręgielni. Obiekt wyposażony jest w windę, spełniającą zalecane standardy oraz posiadającą oznaczenia dla osób niewidomych, a także informację głosową. Schody wyposażone są w obustronne poręcze oraz posiadają powierzchnię antypoślizgową. Schody nie posiadają kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi. Korytarze, hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dedykowaną i dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest kabinę prysznicową. Kabina prysznicowa to kabina zamknięta z brodzikiem, posiada siedzenie i poręcz oraz odpowiednio zamocowaną baterię i słuchawkę.Pomimo iż kabina posiada brodzik posiada również siedzenie wymurowane, pozwalające na skorzystanie z prysznica. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrzeprzystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Obiektowi brakuje jednakpewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij