Hotel Conrad w Krakowie

ul. Josepha Conrada 29, 31- 357 Kraków
(Average 0 of 0 Ratings)

Hotel Conrad oferuje swoim Gościom wysoką jakość świadczonych usług, funkcjonalne wnętrza oraz ciepłą atmosferę.
Hotel Conrad to idealnie miejsce do organizowania konferencji, bankietów, przyjęć rodzinnych czy wesel. Zapraszamy również do organizacji spotkań w naszej sali biznesowej. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane.
Goście w hotelu Conrad mają możliwość skorzystania z sauny i jacuzzi, stanowisk biznesowych wyposażonych w sprzęt komputerowo-biurowy oraz skype, internetu w pokoju. Hotel posiada zarówno parking przed hotelem jak i garaż podziemny z wydzielonym zamykanym boksem dla motocykli.

ADRES

Hotel Conrad

ul. Josepha Conrada 29

31- 357 Kraków

TELEFON

tel. +48 12 293 00 00

tel. +48 600 134 124

fax. +48 12 293 00 05

Nasze informacje o Hotelu CONRAD w Krakowie

  • Przed obiektem znajduje się duży parking posiadający 3 miejsca oznaczone i dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • Z parkingu podziemnego do obiektu można wejść za pomocą windy
  • Obiekt wyposażony jest w windę, która spełnia zalecane standardy, m.in. posiada informację głosową dla osób niewidomych
  • Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a.

 

  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Przed obiektem znajduje się duży parking posiadający 3 miejsca oznaczone i dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest prostopadły do drogi, a miejsca parkingowe znajdują się w odległości około 5 m od wejścia do budynku. Nawierzchnia zatoczki oraz chodnika umożliwia osobie poruszającej się na wózku swobodne poruszanie się. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidzącym i niedowidzącym (ścieżki dotykowe i urządzenia głosowe). Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający poruszania się osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Wejście do hotelu jest na tym samym poziomie co plac przed obiektem i nie trzeba pokonywać podjazdu. Z parkingu podziemnego do obiektu można wejść za pomocą windy.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcjaposiada odcinek lady o wysokości nie wyższej jak 90 cm z wydzielonym miejscem dla osób na wózku inwalidzkim, ale bez podjazdu na wózek. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, sal konferencyjnych oraz sauny i jacuzzi. Obiekt wyposażony jest w windę, która spełnia zalecane standardy, m.in. posiada informację głosową dla osób niewidomych. Schody wyposażone są w jednostronne poręcze. Stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową, lecz nie posiadają kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi stopni. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokoje są przestronne, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomiepodłogiłazienki. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie znajduje się dodatkowo 1 toaleta ogólnodostępna, przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

  1. Podsumowanie

Hotel jest bardzo dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie są 4 jednostki mieszkalne, które spełniają zalecenia. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

 

 

 

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij