Hotel „Gościniec JAŚMIN” w Regietowie

Regietów 28, 38-315 Uście Gorlickie
(Average 0 of 0 Ratings)

Hotel „Gościniec JAŚMIN” został oddany do użytku w czerwcu 2005 r. Nazwa obiektu pochodzi od imienia wspaniałego, czołowego huculskiego Ogiera Jaśmina.

  • Do dyspozycji gości oddajemy 26 pokoi , 1 ,2 osobowych oraz apartamenty 
  • Hotel posiada również 4  pokoje  dla osób niepełnosprawnych
  • W każdym pokoju znajduje się łazienka , TY SAT, telefon oraz dostęp do sieci internetowej
  • Do dyspozycji Gości oddajemy również salę Fitness ,  SPA  oraz jaskinie solna  
  • Nieopodal hotelu znajduje się plac zabaw dla dzieci oraz boisko do piłki siatkowej

ADRES

Stadnina Koni Huculskich „Gładyszów”

Regietów 28, 38-315 Uście Gorlickie

TELEFON

tel/fax 018 351 00 18,

018 351 00 97

Nasze informacje o Hotelu „Gościniec JAŚMIN” w Regietowie

  • Parking jest bardzo duży, jednak brak jest miejsca oznaczonego dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w których może nocować łącznie 7 osób
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Na parkingu przy obiekcie nie ma miejsca oznaczonego dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest bardzo duży, otaczający hotel z wielu stron. Miejsca parkingowe znajdują się w bliskiej odległości od wejścia głównego do budynku. Nawierzchnia parkingu oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia placu przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym i nie trzeba pokonywać podjazdu. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim mogą do obiektu wejść z dwóch stron. Drugie wejście od tyłu obiektu umożliwione jest za pomocą podjazdu o wysokości 60 cm spełniającego rządne parametry nachylenia i bezpieczeństwa.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja posiada odcinek lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm, lecz nie posiada podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada także stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, jacuzzi, pokoju kąpielowego, sauny, siłowni mini, salonu gier towarzyskich, sali konferencyjnej oraz hipoterapii. Restauracja hotelowa i większość atrakcji kompleksu umiejscowione są w budynkach sąsiadujących z hotelem. Obiekt nie jest wyposażony jest w windę i osoby poruszające się na wózku inwalidzkim mogą jedynie skorzystać z pokoi na parterze obiektu. Schody wyposażone są w obustronne poręcze, nie posiadają jednak kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w których może nocować łącznie 7 osób. Pokoje są przestronne, posiada zalecane przestrzenie manewrowe. Meble w pokojach są również przygotowane dla osób z niepełnosprawnościami, pokoje są także wyposażone w instalację przywoławczą. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Niestety nad lustro nad umywalką zawieszone jest za wysoko i nie jest uchylne. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową niezamkniętą, wyposażoną w odpowiednio umiejscowione siedzenie, 1 poręcz, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te posiadają wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada ogólnodostępną toaletę, która jest dostosowana do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Posiada aż 4 jednostki mieszkalne dedykowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, co jest rzadką sytuacją. Osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać z wielu atrakcji umieszczonych na poziomie parteru w tym z hipoterapii. Obiektowi brakuje elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

 

 

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij