Hotel „Gościnna Chata” w Wysowej

38-316 Wysowa Zdrój, Wysowa-Zdrój 131
(Average 0 of 0 Ratings)

Kameralny hotel o nietypowym wystroju i wysokim standardzie. Hotel dysponuje 26 miejscami noclegowymi w 13 przestronnych pokojach 2-osobowych. W każdym pokoju istnieje online pet pharmacy canada możliwość dostawki. Pokoje wyposażone są w telewizor, telefon oraz dostęp do internetu.

Przy każdym pokoju luksusowa łazienka – 5 łazienek wyposażonych jest w wannę z hydromasażem, pozostałe – w nowoczesną deszczownię.

Hotel przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, jest dobry dostęp do recepcji oraz do sali jadalnej. W obiekcie znajduje się winda, aby swobodnie można było dotrzeć do pokoju.

ADRES

Wysowa-Zdrój 131,

38-316 Wysowa Zdrój

TELEFON

tel. 782 976 478

tel. 601 429 099

Nasze informacje o Hotelu „Gościnna Chata” w Wysowej

  • Parking jest bardzo duży, jednak brak jest miejsca oznaczonego dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wejście do obiektu jest częściowo przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Obiekt wyposażony jest w windę dedykowaną tylko dla osób z niepełnosprawnościami, spełniającą zalecane standardy
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, bardzo przestronną i stylowo urządzoną
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Na parkingu przy obiekcie nie ma miejsca oznaczonego dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest bardzo duży, otaczający hotel z wielu stron. Miejsca parkingowe znajdują się w bliskiej odległości od wejścia głównego do budynku. Niestety nawierzchnia parkingu oraz chodnika wyłożona jest drobnoziarnistego kamienia, który sprawiać może problemy osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Plac nie posiada też elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest częściowo przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Mankamentem jest powierzchnia placu przed budynkiem, która wykonana jest z drobnego, wysypanego kamienia, uniemożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym i nie trzeba pokonywać podjazdu.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm, jednakże posiada wydzielone osobne miejsce z podjazdem dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada także stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru i toalet ogólnodostępnych. Obiekt wyposażony jest w windę dedykowaną tylko dla osób z niepełnosprawnościami, spełniającą zalecane standardy. Winda umożliwia skorzystanie z parteru i części I piętra. Osoba na wózku nie ma możliwości skorzystania z piwnic, w których jest sala weselna – koncertowa i dodatkowe ubikacje. Schody wyposażone są w jednostronne poręcze i spełniają żądane parametry. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest bardzo przestronny i bardzo stylowo urządzony, posiada zalecane przestrzenie manewrowe. Meble w pokojach są również przygotowane dla osób z niepełnosprawnościami, mankamentem mogą być łóżka mające wysokość 57-60 cm. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową niezamkniętą, wyposażoną w odpowiednio umiejscowione siedzenie, 1 poręcz, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te posiadają wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada ogólnodostępną toaletę, która jest dostosowana do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Hotel jest poprawnie przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pewnym mankamentem jest nawierzchnia parkingu oraz drobne niedociągnięcia w pokojach (wysokie łóżko, brak 1 poręczy przy prysznicu).Obiektowi brakuje elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

 

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij