Hotel Jaga – Brzesko

32-800 Brzesko, ul. Konopnickiej 9
(Average 0 of 0 Ratings)

Obiekt położony jest przy drodze krajowej nr 4 Kraków–Przemyśl w otoczeniu zielonych wzgórz. Dogodna lokalizacja zapewni Państwu szybki dojazd do niemal każdego miejsca w Małopolsce: Bochni, Wieliczki, Krakowa oraz Nowego Sącza. Położenie zapewnia bliskość i łatwą dostępność do szlaków turystycznych i miejsc o ciekawych krajobrazach, godnych polecenia. W pobliżu znajduje się kryta pływalna, korty tenisowe, stadnina koni. Na zagorzałych turystów czekają takie atrakcje jak zwiedzanie Kopalni Soli w Bochni, Zalipia, Dworku w Dołędze, Zamku w Dębnie, oraz wiele innych zabytków w Krakowie i Wieliczce.

ADRES

32-800 Brzesko / Jasień

ul. M.Konopnickiej 9

TELEFON

tel. 014 6849401

mobile: 607279779

STRONA WWW

www.hoteljaga.pl

FACEBOOK

BRAK

 

Nasze informacje o Hotelu JAGA

  • Duży i wygodny parking
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających sięna wózku inwalidzkim
  • Stanowisko recepcyjne jest prawidłowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się nawózku inwalidzkim

1. Plac przed obiektem, parking i wjazd
Przed obiektem znajduje się duży parking (dolny od tyłu i górny), na którym nie ma jednak miejsca oznaczonego i dostosowanego dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Parking jest prostopadły do drogi, a miejsca parkingowe znajdują się tuż przy wejściu głównym do budynku. Nawierzchnia zatoczek oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidzącym i niedowidzącym. Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim. Pomiędzy dolnym i górnym parkingiem wybudowany jest podjazd dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim wyłożony kostką brukową.

2. Wejście do budynku
Obiekt posiada dwa wejścia – z dolnego parkingu (bezpośrednie wejście do budynku) oraz z górnego parkingu (wejście do restauracji). Wejście do obiektujest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne (od strony dolnego parkingu). Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Nie trzeba pokonywać podjazdu ani rampy.

3. Recepcja i hall główny
Stanowisko recepcyjne jest prawidłowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja posiada odcinek lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm i pod nim podjazd dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja niestety nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej.

4. Komunikacja pozioma i pionowa
Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych. Obiekt wyposażony jest w windę, która w większości spełniają zalecane standardy. Winda nie posiada jednak informacji głosowej i oznakowani dla osób niewidomych.Schody wyposażone są jednostronną poręcz, a stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

5. Jednostki mieszkalne
Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.Telefon dostępnyjest z łóżka. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomiepodłogi łazienki. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.

6. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych
Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie nie ma dodatkowych toalet ogólnodostępnych, przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami.

7. Podsumowanie
Hotel jest bardzo dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie jest 1 jednostka mieszkalna, która spełnia zalecenia i parametry. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

Zapoznaj się z pełną ankietą w wersji PDF

Hotel odwiedziliśmy w dniu 15.08.2015r.
  • hotel-img
hotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij