Hotel KOSSAK w Krakowie

Plac Kossaka 1, 31-106 Kraków
(Average 0 of 0 Ratings)

Niezależnie od tego w jakim celu odwiedzasz Kraków, hotel Kossak sprosta Twoim wymaganiom. Osoby indywidualne oraz goście biznesowi są u nas witani z otwartymi ramionami. Zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie oraz elegancką restaurację.
Już teraz wybierz na wczasy, weekend lub citybreak designerski hotel. Kraków będzie cudownym tłem dla atrakcji, jakie znajdziecie Państwo na miejscu.
Niezwykły nastrój cechuje właśnie nasz hotel. Kraków? Centrum miasta ze wszystkimi dobrodziejstwami masz pod ręką! 

ADRES

Plac Kossaka 1,

31-106 Kraków

TELEFON

tel. +48 12 379 59 00

tel. + 48 602 252 800

Nasze informacje o Hotelu QUBUS w Krakowie

  • Przed obiektem znajduje się parking posiadający jedno miejsce oznaczone i dostosowanego dla osób z niepełnosprawnościami
  • Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Obiekt wyposażony jest w windę, która spełnia zalecane standardy m.in. posiada informację głosową
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a.

 

  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Przed obiektem znajduje się parking posiadający jedno miejsce oznaczone i dostosowanego dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest prostopadły do drogi, a miejsca parkingowe znajdują się bezpośrednio przy wejściu głównym do budynku. Nawierzchnia zatoczki oraz chodnika umożliwia osobie poruszającej się na wózku swobodne poruszanie się. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym (ścieżki dotykowe i urządzenia głosowe). Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający poruszania się osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektujest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Wejście do obiektu jest na tym samym poziomie co plac przed budynkiem i nie trzeba pokonywać rampy ani podjazdu.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja posiada odcinek lady o wysokości do 90 cm wraz z podjazdem dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, Centrum Fitness i SPA oraz sali konferencyjnej. Obiekt wyposażony jest w windę, która spełnia zalecane standardy m.in. posiada informację głosową. Schody wyposażone są w jednostronną poręcz. Stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową, ale nie posiadają kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi stopni. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie co podłoga łazienki. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie znajduje się dodatkowo 1 toaleta ogólnodostępna, przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

  1. Podsumowanie

Hotel jest bardzodobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie jest 1 jednostka mieszkalna, która spełnia zalecenia. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
hotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij