Hotel Margot

38-300 Gorlice, ul. Sportowa 11
(Average 0 of 0 Ratings)

Gorlice – niepisana stolica Beskidu Niskiego i Pogórza, położona w południowej Polsce, w dolinie rzek Ropy i Sękówki, założona w XIV w. przez Dersława I Karwacjana.

To tu urzekną Was turystyczne walory Magurskiego Parku Narodowego, parków krajobrazowych, pogórzańskiej i łemkowskiej tradycji, liczne cerkwie i kościoły, monumentalne cmentarze z pierwszej wojny światowej.

Stąd blisko do średniowiecznego Biecza, największej w świecie stadniny koni huculskich w Regetowie, zalewu w Klimkówce, latem to raj dla pieszych bądź rowerowych turystów, zimą wspaniałe tereny narciarskie. Tu także poznasz historie przemysłu naftowego.

Na Gości czekają przestronne pokoje i apartamenty utrzymane w jasnych, pastelowych tonacjach.

  • 4 komfortowe apartamenty dwuosobowe,
  • 23 pokoje dwuosobowe – w tym 1 przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
  • 2 pokoje jednoosobowe

ADRES:

ul. Sportowa 11

38-300 Gorlice

TELEFON

tel. 18 352 30 95

tel. 18 352 44 52

FACEBOOK

brak

Nasze informacje o Hotelu MARGOT

  • Duży parking przed obiektem, jednakże bez oznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Osoby poruszające się na wózku mogą do obiektu wejść wejściem głównym bez pokonywania podjazdu.
  • Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dedykowaną dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Obiekt dysponuje pomieszczeniami usługowymi dostępnymi dla osób z niepełnosprawnościami.
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Przed obiektem znajduje się bardzo duży parking wyłożony kostką brukową, nie posiadający oznaczonych miejsc parkingowych. Wejście do obiektu znajduje się w odległości około 8 m od parkingu.Nawierzchnia zatoczki oraz chodnika również spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym (ścieżki dotykowe i urządzenia głosowe), nie występuje także zmiana faktury nawierzchni pomiędzy parkingiem a dojściem do obiektu. Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający poruszania się osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Nie trzeba pokonywać podjazdu ani rampy. W nocy po godzinie 22 wejście główne do budynku jest zamykane. Wejście możliwe jest po zadzwonieniu dzwonkiem, który usytuowany jest przy drzwiach, jednak za wysoko, aby osoba na wózku inwalidzkim mogła do niego dosięgnąć.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja posiada odcinek lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm, ale nie posiadapodjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru oraz sali konferencyjnej, ale tylko położonych na poziomie parteru. Obiekt wyposażony jest w windę, która jest obecnie nieczynna.Schody wyposażone są w jednostronne poręcze, a stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową, nie posiadają jednak kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi stopni. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz częściowo dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie nie ma toalet ogólnodostępnych, przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, jednakże osoby takie mogą swobodnie korzystać tylko z pomieszczeń na parterze budynku. W obiekcie jest 1 jednostka mieszkalna, która spełnia zalecenia. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij