Hotel MARK 1

ul. Adama Mickiewicza 29, 32-800 Brzesko
(Average 0 of 0 Ratings)

HOTEL MARK1 to 3-gwiazdkowy obiekt, zlokalizowany przy obwodnicy brzeskiej, co zapewnia łatwy dojazd. Posiada przestronne, nowocześnie urządzone pokoje z łazienką. Każdy pokój jest klimatyzowany, oferuje bezpłatny dostęp do Internetu WFI, TV oraz TV Sat. Ceny są przystępne dla klienta.

ADRES

ul. Adama Mickiewicza 29, 32-800 Brzesko

TELEFON

tel./fax. +48 14 66 35 900 tel kom. 695 605 444

STRONA WWW

www.mark1.pl

FACEBOOK

BRAK

Nasze informacje o Hotelu MARK1

  • Bardzo duży parking jednak brak wyznaczonego miejsca dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Stanowisko recepcyjne nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Hotel posiada 1 przestronną jednostkę mieszkalną dla osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Na parkingu przy obiekcie nie ma miejsca oznaczonego dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest bardzo duży, otaczający hotel z wielu stron. Miejsca parkingowe znajdują się w bliskiej odległości od wejścia głównego do budynku. Nawierzchnia parkingu oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia placu przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym i nie trzeba pokonywać podjazdu.Cześć hotelarska znajduje się na pierwszym piętrze budynku, zawierającego poniżej obiekty handlowe i usługowe.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm, oraz podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada także stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, barui toalet ogólnodostępnych. Obiekt wyposażony jest w windę, spełniającą zalecane standardy, jednakże nie wyposażoną w oznakowania dla osób niewidomych i informację głosową. Schody wyposażone są w obustronne poręcze i spełniają żądane parametry. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe. Meble w pokojach są również przygotowane dla osób z niepełnosprawnościami. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową otwartą, wyposażoną w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te posiadają wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada ogólnodostępną toaletę, która jest dostosowana do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Obiektowi brakuje elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

 

 

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij