Hotel Planeta Brzesko

ul. Pomianowska 2B, 32-800 Brzesko
(Average 0 of 0 Ratings)

Hotel Planeta – 3-gwiazdkowy hotel, w którym mieszczą się 24 klimatyzowane pokoje z łazienkami, wyposażone w TV i dostęp do Internetu. Większość pokoi posiada balkon. W hotelowej restauracji serwujemy wyśmienite posiłki, potrawy kuchni europejskiej z elementami kuchni polskiej. Restauracja może pomieścić 150 gości. Gwarantujemy profesjonalną obsługę.

ADRES

Hotel Planeta

Centrum Rozrywkowo-Konferencyjne

ul. Pomianowska 2B,

32-800 Brzesko

TELEFON

tel. kom. 604 058 340 – Mateusz Godzik – manager

tel. kom. 603 603 921 – Marcin Mróz – Szef Kuchni

tel. kom. 603 603 934 – Księgowość

tel: +48 14 68 58 804

Nasze informacje o Hotelu PLANETA Brzesko

  • Na parkingu przy obiekcie znajdują się 3 miejsca oznaczone dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
  • Recepcja posiada ladę o wysokości nie wyższej niż 90 cm, jednakże nie posiada podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim
  • Hotel posiada 1 przestronną jednostkę mieszkalną dla osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim

 

1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Na parkingu przy obiekcie znajdują się 3 miejsca oznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest bardzo duży, otaczający hotel z wielu stron. Miejsca parkingowe znajdują się w bliskiej odległości od wejścia głównego do budynku. Nawierzchnia parkingu oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

2. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia placu przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim.Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym i nie trzeba pokonywać podjazdu.Cześć hotelarska znajduje się na drugim piętrze budynku, zawierającego poniżej obiekty handlowe i usługowe.

3. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja posiada ladę o wysokości nie wyższej niż 90 cm, jednakże nie posiada podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada także stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

4. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, barui toalet ogólnodostępnych oraz kina 3D. Obiekt wyposażony jest w windę, spełniającą zalecane standardy, jednakże nie wyposażoną w oznakowania dla osób niewidomych i informację głosową. Schody wyposażone są w obustronne poręcze i spełniają żądane parametry. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

5. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe. Meble w pokojach są również przygotowane dla osób z niepełnosprawnościami. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicowąniezamkniętą, wyposażoną w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.

6. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te posiadają wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada ogólnodostępną toaletę, która jest dostosowana do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.

7. Podsumowanie

Hotel jest bardzo dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Obiektowi brakuje elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

 

 

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij