Hotel SWING w Krakowie

ul. Dobrego Pasterza 124, 31-416 Kraków
(Average 0 of 0 Ratings)
  • LOKALIZACJA: północna część Krakowa, w pobliżu Tauron Kraków Arena oraz największego w Polsce krytego Parku Wodnego, duży parking przy Hotelu
  • HOTEL: 148 nowocześnie urządzonych pokoi, w tym 6 pokoi typu studio oraz 3 luksusowe apartamenty
  • RESTAURACJA: 2 restauracje serwujące dania kuchni europejskiej oraz kawiarnia z tarasem z widokiem na panoramę Krakowa
  • RELAKS: wstęp do hotelowego Centrum Relaksu w cenie noclegu, gabinety SPA oraz salon fryzjerski

ADRES

ul. Dobrego Pasterza 124

31-416 Kraków

TELEFON

tel. (+48 12) 311 11 11

fax: (+48 12) 311 11 10

Nasze informacje o Hotelu SWING w Krakowie

  • Przed obiektem znajduje się bardzo duży parking posiadający 4 miejsca oznaczone i dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne
  • Obiekt wyposażony jest w windę, która spełnia zalecane standardy m.in. posiada informację głosową dla osób niewidomych
  • Obiekt posiada 2 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a.

 

  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Przed obiektem znajduje się bardzo duży parking posiadający 4 miejsca oznaczone i dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Parking jest prostopadły do drogi, a miejsca parkingowe znajdują się w odległości około 10 m od wejścia głównego do budynku. Nawierzchnia zatoczki oraz chodnika umożliwia osobie poruszającej się na wózku swobodne poruszanie się. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym (ścieżki dotykowe i urządzenia głosowe). Kosze na śmieci, ławki, znaki drogowe ustawione są w sposób nie utrudniający poruszania się osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim i jest to wejście główne. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Wejście do hotelu jest na tym samym poziomie co parking przed obiektem i nie trzeba pokonywać podjazdu.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja dysponuje osobnym, wydzielonym miejscem zpodjazdem dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, centrum SPA, sali konferencyjnej oraz kawiarni Retro. Obiekt wyposażony jest w windę, która w większości spełnia zalecane standardy, m.in. posiada informację głosową dla osób niewidomych. Schody wyposażone są w dwustronne poręcze. Stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową, lecz nie posiadają kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi stopni. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 2 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokoje są przestronne, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Osoba słabsza może mieć problem z samodzielnym otwarciem drzwi do pokoi, ze względu na zainstalowany w nich system samozatrzaskujący.Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe, uchwyty oraz umiejscowienie wyposażenia. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową. Jest to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomieco podłoga łazienki. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości z wystarczającą przestrzenią manewrową oraz potrzebne uchwyty.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W obiekcie znajduje się dodatkowo 1 toaleta ogólnodostępna, przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

  1. Podsumowanie

Hotel jestdobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brakuje mu tylko lepiej przystosowanej recepcji). W obiekcie są 2 jednostki mieszkalne, które spełniają zalecenia. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij