Hotel Tarnovia

33-100 Tarnów, ul. Kościuszki 10
(Average 0 of 0 Ratings)

Hotel zlokalizowany jest w samym centrum Tarnowa, w pobliżu centrów handlowych, biznesowych oraz pięknej Starówki, a także w odległości zaledwie 400 m od Dworca Głównego PKP oraz PKS w Tarnowie. Hotel zachwyca niezwykle eleganckimi aranżacjami wnętrz oraz niepowtarzalną atmosferą. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz starannie dobrany personel zapewni Państwu najwyższą jakość pobytu oraz profesjonalną organizację konferencji, szkoleń oraz imprez okolicznościowych.

ADRES:

ul. Kościuszki 10

33-100 Tarnów

TELEFON

tel: +48 14 630 03 50

fax: +48 14 621 27 44

Nasze informacje o Hotelu TARNOVIA

  • Duży parking przed obiektem z oznaczonym miejscem parkingowym dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Osoby poruszające się na wózku mogą do obiektu wejść wejściem bocznym, pokonując 2 podjazdy.
  • Obiekt posiada 2 jednostki mieszkalne dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami.
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Na parkingu przy obiekcie jest 1 miejsce oznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, jednakże miejsce to nie posiada wystarczających wymiarów i przestrzeni, nie posiada również oznaczenia pionowego. Parking jest prostopadły do drogi. Miejsce parkingowe znajduje się w odległości około 30 m od wejścia głównego do budynku. Nawierzchnia parkingu oraz chodnika nie sprawia problemów osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, jednakże nie jest to wejście główne. Wejście dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim znajduje się z drugiej strony budynku. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Aby wejść do obiektu osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim musi pokonać 2 pochylnie. Jedną o wysokości około 15 cm i długości 2,5 m, posiadającą odpowiednie nachylenie. Druga o wysokości 60 cm i 7 m dł. Podłoga pochylni wykonana jest z ażurowych elementów stalowych (kratownice o drobnych oczkach).

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja posiada ladę o wysokości nie wyższej niż 90 cm, jednakże nie posiada podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja nie posiada także stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowych, baru, toalet ogólnodostępnych. Obiekt wyposażony jest w windę spełniającą zalecane parametry,wyposażoną w oznakowania dla osób niewidomych oraz informację głosową. Schody wyposażone są w dwustronną poręcz oraz nie posiadają kontrastowych oznaczeń wzdłuż krawędzi. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 2 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokoje są przestronne, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio przystosowane meble w pokojach (obniżone półki, przestrzeń przy stole, biurku). Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową niezamkniętą, wyposażoną w odpowiednio umiejscowione siedzenie, baterię i poręcze. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową, przy misce ustępowej umiejscowione są dwie poręcze.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada ogólnodostępną toaletę, która jest dostosowana do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brakuje mu tylko odpowiednio przystosowanej recepcji oraz posiada drobne błędy w toalecie. Obiektowi brakuje również elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij