ORW Panorama – Krynica-Zdrój

Ul. Wysoka 15, 33-380 Krynica-Zdrój
(Average 0 of 0 Ratings)

ADRES

Ul. Wysoka 15

33-380 Krynica-Zdrój

TELEFON

tel. +48 18 530 30 00

fax. +48 18 530 30 05

Nasze informacje o ORW Panorama w Krynicy-Zdrój

  • Przed obiektem znajduje się parking z 2 miejscami przeznaczonymi dla osób z niepełnosprawnościami
  • Osoby poruszające się na wózku mogą do obiektu wejść wejściem głównym bez pokonywania podjazdu
  • Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami, które posiadają jednak błąd w toalecie
  • Wszystkie pomieszczenia usługowe hotelu (basen, sauna) są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami
  1. Plac przed obiektem, parking i wjazd

Na parkingu przed obiektem znajdują się 2 miejsca oznaczone i przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Parking znajduje się przy ulicy z przodu obiektu. Miejsca parkingowe znajdują się w odległości około 20 m od wejścia do budynku. Nawierzchnia parkingu oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Wejście do budynku

Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia placu przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym, nie trzeba pokonywać podjazdu.

  1. Recepcja i hall główny

Stanowisko recepcyjne nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie dysponuje blatem o wysokości nie wyższej jak 90 cm do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Recepcja jest dobrze doświetlona, ale nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.

  1. Komunikacja pozioma i pionowa

Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z następujących pomieszczeń: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, basenu i sauny. Obiekt posiada windę, która nie jest wyposażona w oznakowania dla osób niewidomych i nie ma informacji głosową. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).

  1. Jednostki mieszkalne

Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokoje są przestronne, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe. Meble w pokojach są częściowo przygotowane dla osób z niepełnosprawnościami. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową otwartą, wyposażoną w odpowiednio umieszczone siedzenie, poręcz, baterię i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki. Łazienka wyposażona jest też w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową. Uwaga, przy misce ustępowej brak poręczy oraz tylko jedna poręcz przy umywalce.

  1. Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych

Restauracja jest dostosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenie to posiada wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada ogólnodostępną toaletę dostosowaną do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.

  1. Podsumowanie

Obiekt jest poprawnie przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Posiada aż 4 jednostki mieszkalne dedykowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, które posiadają dosyć istotny błąd (brak poręczy przy miskach ustępowych).Obiektowi brakuje pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.

  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
  • hotel-img
hotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-imghotel-img

Tutaj jesteśmy:

Pokonać Bariery Architektoniczne

Raport na temat dostosowania obiektów noclegowych

Raport nt dostosowania obiektów noclegowych

Pin It on Pinterest

Udostępnij