Plac przed obiektem, parking i wjazd
Przed obiektem znajdują się 2 miejsca oznaczone i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Parking jest prostopadły do drogi a miejsca spełniają zalecane parametry (szerokość 3,6 m, długość 5 m). Miejsca te znajdują się w odległości około 10 m od wejścia głównego do budynku, a nawierzchnia zatoczki oraz chodnika również spełnia żądane parametry. Jedyną rzeczą mogącą sprawiać problemy jest biletomat przy wjeździe na parking, który wg. oceny ankietera jest trudnodostępny. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się i osobom niewidzącym i niedowidzącym.
Wejście do budynku
Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym, które jest na poziomie placu przed obiektem. Nie trzeba pokonywać podjazdu ani rampy.
Recepcja i hall główny
Stanowisko recepcyjne nie jest prawidłowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Nie posiada lady o wysokości nie wyższej niż 90 cm ani podjazdu dla osób na wózku inwalidzkim. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie się przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.
Komunikacja pozioma i pionowa
Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim samodzielne skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, basenu, salonu masażu, sal konferencyjnych i tarasu. Obiekt wyposażony jest w windę, spełniającą zalecane standardy. Schody wyposażone są w obustronne poręcze oraz kontrastowe oznaczenia wzdłuż krawędzi, stopnie posiadają powierzchnię antypoślizgową. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).
Jednostki mieszkalne
Obiekt posiada 4 jednostki mieszkalne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokoje są przestronne, posiadają zalecane przestrzenie manewrowe oraz odpowiednio dostosowane meble, umożliwiające skorzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio obniżona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w wannę i kabinę prysznicową. Wanna jest odpowiednio obniżona, ale nie spełnia wszystkich zaleceń. Kabina prysznicowa to kabina niezamknięta, wyposażona w odpowiednio umiejscowione siedzenie, poręcze, baterie i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki i nie posiada progu. Toaleta wyposażona jest w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową.
Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych
Restauracja i bar hotelowy są dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenia te są posiadają stoły o odpowiednich wysokościach oraz wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Wszystkie pomieszczenia dostępne dla gości hotelowych są również dostępne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Podsumowanie
Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brakuje mu tylko odpowiednio przystosowanej recepcji). W obiekcie są 4 jednostki mieszkalne, które spełniają zalecenia, co jest rzadką sytuacją. Obiektowi brakuje jednak pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.