Plac przed obiektem, parking i wjazd
Parking przed obiektem jest duży i znajduje się on z kilku stron obiektu. Miejsce parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w parkingu podziemnym pod obiektem. Nawierzchnia parkingu, garażu oraz chodnika spełnia żądane parametry. Niestety plac nie posiada elementów małej architektury, które ułatwiałyby poruszanie się osobom niewidzącym i niedowidzącym. Elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki itp.) ustawione są w sposób nie utrudniający przejścia osobom niedowidzącym i niewidomym oraz poruszającym się na wózku inwalidzkim.
Wejście do budynku
Wejście do obiektu jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Powierzchnia placu przed budynkiem wykonana jest z materiału umożliwiającego swobodne poruszanie się osób na wózku inwalidzkim. Osoba ta może do obiektu wejść wejściem głównym, które jest na poziomie placu, w związku z czym przy obiekcie nie ma podjazdu.
Recepcja i hall główny
Stanowisko recepcyjne jest częściowo dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Recepcja dysponuje blatem o wysokości nie wyższej jak 90 cm do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Recepcja jest bardzo dobrze doświetlona, ale nie posiada stanowiskowej pętli indukcyjnej. Recepcja znajduje się w pobliżu głównego wejścia i hallu, który jest przestronny. Podłoga hallu umożliwia swobodne poruszanie osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim.
Komunikacja pozioma i pionowa
Obiekt umożliwia osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim skorzystanie, bez pokonywania barier architektonicznych z następujących pomieszczeń: recepcji, jednostek mieszkalnych, restauracji hotelowej, baru, toalet ogólnodostępnych, salonu SPA, sauny, siłowni i sal konferencyjnych. Obiekt posiada windę, która wyposażona jest w oznakowania dla osób niewidomych oraz informację głosową. Korytarze i hall główny nie posiadają udogodnień dla osób niedowidzących i niewidomych (ścieżek dotykowych).
Jednostki mieszkalne
Obiekt posiada 1 jednostkę mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Pokój jest bardzo przestronny, posiada zalecane przestrzenie manewrowe. Meble w pokojach są częściowo przygotowane dla osób z niepełnosprawnościami. Część sanitarna posiada wymagane przestrzenie manewrowe. Umywalka jest odpowiednio zawieszona z miejscem na podjazd dla osoby na wózku. Łazienka wyposażona jest w kabinę prysznicową, wyposażoną w krzesło dla osoby z niepełnosprawnościami, poręcz, baterię i słuchawkę. Podłoga kabiny jest na poziomie podłogi łazienki. Łazienka wyposażona jest też w miskę ustępową o zalecanej wysokości, z wystarczającą przestrzenią manewrową. Przy misce ustępowej znajdują się poręcze po obu stronach miski.
Pomieszczenia gastronomiczne i pozostałe dostępne dla gości hotelowych
Restauracja jest dostosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Pomieszczenie to posiada wystarczające przestrzenie manewrowe. Menu i karty dań nie posiadają opisu w alfabecie Braille’a. Obiekt posiada dwie ogólnodostępne toalety dostosowane do potrzeb osób na wózku inwalidzkim.
Podsumowanie
Hotel jest dobrze przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Posiada 1 jednostkę mieszkalną dedykowaną dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, która jest dobrze przygotowana. Obiektowi brakuje pewnych elementów wyposażenia dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.